
A Hungaro-Dalton Egyesület a következő pedagógiai-szakmai szolgáltatásokkal segíti az iskolákat és a tanárokat személyre szabott Dalton-pedagógiai modelljük kialakításában, továbbfejlesztésében:
1.) 30 órás, a Hungaro-Dalton által akkreditáltatott továbbképzés
Az ”Egyéni haladásra épülő, tevékenységközpontú, differenciált
képességfejlesztés az iskolában. A Dalton-terv,
mint alkalmazható pedagógiai módszer a kompetenciaalapú
oktatásban.” című továbbképzési program.
Alapítási és indítási engedély száma: OKM – 3/143/200a
Hungaro-Dalton kínálati és árlistája alapján
Bővebben:
Egyéni haladásra épülő, tevékenységközpontú, defferenciált
képességfejlesztés az iskolában /pdf/
Előzetes jelentkezési
lap a 30 órás akkreditáltatott továbbképzésre (pdf)
Előzetes jelentkezési
lap a 30 órás akkreditáltatott továbbképzésre (doc)
2.) Szakmai képzések , melyeket tantestületek nevelési értekezleteire is ajánjluk
- Peer-mediátortanárok képzése (30 óra) - A TÁMOP-5.6.1.B-12/2 „A bűnmegelőzés szempontjából kiemelten fontos, bűnelkövető vagy bűnelkövetés
- A tanórai differenciálás lehetőségei és módjai (ön)differenciáló feladatlapokkal (30 óra)
- A differenciálástól az személyre szabott oktatásig (15 óra) - hatékony individuális tanulási technikák/stratégiák megismerése saját élményű munkán keresztül
szempontjából veszélyeztetett gyermek- és fiatalkorúak segítése” című pályázathoz javasolt képzés
- a gardneri intelligenciaterületeket fejlesztő, tevékenység-központú, személyre szabott
tanítás- és tanulásszervezéshez szak- és tantárgyközi óratervek/írásbeli munkautasítások készítése
- a tanulói kognitív erősségek, gyengeségek feltárása
- a gyengeségek kompenzálása az erősségekkel, (stratégia kidolgozása, végrehajtás, visszajelzés, evalválás)
- Egészen máshogy – tipikusan Dalton (15 óra) „ Jó gyakorlat” elméleti hátterének javasoljuk, A résztvevő pedagógusok saját élményű munka során
- megismerik a Dalton-terv alapelveit,
- átélik a Dalton-oktatás sajátos tanulásszervezési módjait
- bepillantást nyernek az önálló egyéni- és kooperatív tanulás szervezési és módszertani alapjaiba
- saját tanulási folyamatuk nyomon követésébe, evalválásába
- Szociális kompetenciák fejlesztése (30 óra)
- Verbális és nonverbális kommunikációs- és tárgyalási technikák (10 óra)
- Konstruktív problémakezelés s családok mindennapjaiban (18 óra)
Győr, 2012. március
